Gæstelejlighed

Ejerforeningens gæstelejlighed i nr. 18, 107

De to soveværelser er møbleret med 2 boxsenge i det store soveværelse og 2 boxsenge i det lille kammer. Der er dyner og hovedpuder til rådighed i lejligheden, men sengelinned, håndklæder og viskestykke skal man selv medbringe. Der er basis køkkenting, service og bestik i køkkenet.Koekken1

Prisen for leje af det store soveværelse, bad og adgang til køkken er: 150 kr./pr. nat. Hvis også udlejningen omfatter det lille kammer, er det 50 kr. ekstra pr. nat d.v.s. i alt 200 kr./pr. nat for begge værelser. Forbrug af el og vand er inkluderet.

Der opkræves et depositum på 500 kr., som tilbagebetales, når rengøringen af lejligheden er besigtiget og godkendt. Der er rengøringsmidler, støvsuger, gulvskrubbe, moppe m.v. i lejligheden.

Rengøring ved leje i 1-3 dage:
Badeværelse: Toilet, håndvask, hylde og spejl rengøres.
Øvrige rum: Alle flader aftørres og gulvene støvsuges.
Rengøring ved leje i mere end 3 dage:
Som nævnt ovenfor. Alle gulve skal desuden vaskes.

Gæstelejligheden skal reserveres SKRIFTLIGT enten pr. mail: kontakt@ejerforeningenfarumhus.dk eller pr. brev, som kan afleveres i formandens postkasse: nr. 18, lejl. 308.

Forespørgsel om reservation skal modtages minimum 8 dage inden udlejningen. Opgiv dit navn, adresse, lejlighedsnummer og ankomstdato samt afrejsedato.

Du får en kvittering for beløbet, som skal betales kontant eller via MobilePay, når du modtager nøglen.

Lejligheden skal afleveres i rengjort stand og nøglen afleveres til bestyrelsen. Yderligere detaljer herom aftales på reservationstidspunktet.